– Zajęcia dydaktyczne obejmujące podstawę programową wychowania przedszkolnego;
– Gimnastykę – codzienne poranne zajęcia, a w poniedziałki gimnastykę korekcyjną z elementami Integracji Sensorycznej;
– Rytmikę z podstawami śpiewu i tańca;
– Język angielski;
– Warsztaty plastyczne;
– Zabawy ruchowe z elementami gimnastyki;
– Gry i zabawy na świeżym powietrzu;
– Ciekawe doświadczenia;
– Przedstawienia edukacyjne i tematyczne w ramach zajęć;
– Wycieczki edukacyjne;
– Spotkania z przedstawicielami różnych zawodów;
– Uroczystości okolicznościowe;
– Przyjęcia urodzinowe, do uzgodnienia z rodzicem.
W naszej ofercie wychowawczo-edukacyjnej,skierowanej do wszystkich dzieci realizujących podstawę programową, organizujemy także zajęcia terapeutyczne. Zajęcia dostosowane są indywidualnie dla każdego dziecka, w zależności od jego predyspozycji, potrzeb i możliwości.
- ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE, w czasie których szczególną uwagę przywiązujemy do ćwiczeń oddechowych, słuchowych i logarytmicznych oraz ćwiczeń narządów mowy i koordynacji wzrokowo – słuchowo – ruchowej.
- ZAJĘCIA WSPOMAGAJĄCE INTEGRACJĘ SENSORYCZNĄ, dzięki którym rozwija się prawidłowe współdziałanie zmysłów zewnętrznych (wzrok, słuch, węch, dotyk, smak) i wewnętrznych (równowagi i czucia głębokiego). Współdziałanie zmysłów umożliwia wykonanie codziennych czynności i niezależne funkcjonowanie człowieka.
- MUZYKOTERAPIĘ, wspomagającą rozwój pełnego potencjału ludzkiego. Świat dźwięków uspokaja, uczy wrażliwości, rozwija zainteresowania i pozwala odkrywać nowe umiejętności. Muzykoterapią obejmujemy szczególnie dzieci z lękami, nadpobudliwe, z niską koordynacją ruchową.
- ARTETERAPIĘ, korygującą zaburzenia w rozwoju psychoruchowym (obniżona sprawność manualna, percepcja wzrokowa, słuchowa i ruchowa), neurologicznym oraz w rozwoju psychospołecznymi (przejawianie agresji, niskiej samooceny i nieśmiałości, okazywanie trudności w opanowaniu negatywnych emocji).
- DOGOTERAPIĘ I/LUB HIPOTERAPIĘ, wpływającą korzystnie na emocjonalny rozwój dziecka, stymulującą rozwój jego funkcji psychosomatycznych, ułatwiającą jego kontakt z otoczeniem.
- STYMULACJĘ POLISENSORYCZNĄ (WIELOZMYSŁOWĄ), aktywizującą wszystkie zmysły: dotyku, wzroku, słuchu, węchu i smaku.
- ELEMENTY METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE, propagowana na całym świecie jako jeden z ważniejszych czynników rozwoju psychomotorycznego małych dzieci i pogłębiania ich kontaktu z innymi ludźmi.
- KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE w celu dobrania właściwych zajęć.